Jumaat, 20 Februari 2009

niat yg tidak baik

bende nie jd kt aku..mase t aku br je baik dr demam..dengan suara aku yg nak xnak kuar..sampai aku p0n malas nk ckp..seksa giler..tp dalam ati hepi giler..sebab esok ade kelas..nnt kne jawap soklan..so aku ley la jd kn alasan xley jawap..sbb xde suare..hehe terok giler

atok : weh, aku lapa ah, jom teman aku makan~

aku : jom, aku p0n bosan nie, xley tdo ah

dalam kepala aku sibok nk minum air sejuk..nnt suare aku mkin terok..hehehe =) terok btl aku nie kan

esok pagi nye..bangun je dari tdo..dengan rasa tertanye-tanye..suare aku makin terok ke x..aku test suare aku..

ehem..ehem...
wehh atok..
bangun ah..
pegi keje..

???????
suare aku??
da ok??
waaaaa~

atok : weh, suare ko..da ok laaa..hahahaha padan muke ko..t laa..niat xbaik

aku : waaaaaa~

Tiada ulasan: