Jumaat, 20 Februari 2009

aku yang jahat??

ari tu aku, nad, syika, n mbr kpd diorg nme nye mel (yg aku dgr laa) mkn same2 kt campus, diorg je yg mkn aku sekadar minum air saje. kebetulan ari tu ade derma darah kat klinik utm, lps mkn shika n mel pg la derma darah (nad xikot,takot jarum kate nye..hehe) aku pg lambat sikit sebab ade hal

sampai je aku kt klinik utm

shika : weh, aku ngn mel xley derma ah, tekanan darah rendah
aku : hahaha~
shika : ko tu kn xsehat lagi, ade batuk ngn selsema, mne bley derma, pastu ko kn xmkn lg
aku : alaa..wat xtau je, nnt aku cover la batuk aku hehehe

aku p0n pg la isi borang menderma, then pegi check kt dokter

dokter : sihat ari nie??
aku : sihat~
dokter : sudah makan??
aku : sudah~

dokter : tido cukup??
aku : cukup~

yeay, aku lepas, aku ley derma darah,hehehe kesian dokter tu kne tipu ngn aku..hahaha xbaik btl..da la derma darah xsehat, kesian org yg dapat darah aku tu..jahat kn aku nie xpatut aku buat mcm tu..

tak lame lepas tu, aku rasa bersalah, aku p0n call laa PDN, bg tau yg darah aku tu xsehat sbb aku ade ade batuk n selsema

lps tu ceritera pon habis, aku pon da mls nk taip lagi, n aku pon xjahat da..hehehe~


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ko mmg jahat.
sape dapat darah ko tu memang arr...
haishhhh...