Khamis, 31 Disember 2009

oh tahun baru



hmm.pejam celik pejam celik habis dah tahun 2009. tak sangka cepat betul masa berlalu.macam-macam ragam hidup aku lalui dalam tahun 2009 ni.yang baik buruk suka duka semua ada.memang aku takkan lupakan semua tu.


2010 menjelma.memang la 2010.takkan 2012 kot.macam biasa aku duduk rumah jela.(fototrip tak pergi.mabul kapalai pon tak pergi jugak.)nak celebrate kat luar tiap tahun sama je.pom pang pom pang tengok bunga api.dengan sesak2 ramai orang.tak de kelainan pon.baik duduk kat rumag je.jimat sikit duit.cuma yang best secara kebetulan malam ni bulan mengambang.peh mmg cantik.apa lagi amik kemera shoot la.


azam tahun baru?hmm.macam biasa dari dulu kala mahukan yang terbaik dari sebelum ni.nak lebih2 pon tak boleh sebab aku bukan aku buat.macam azam aku sebelum ni tak nak tinggal sembahyang.aku tinggal jugak.nak puasa penuh.tak penuh jugak.macam2 lagi la

apa bestnya 2010?macam2 kot.apa yang dah pasti 2010 aku akan konvo.bulan berapa aku tak pasti lagi sebab belum diberitahu.hmm apa lagi ek.haa harap2 aku dapat join reunion budak2 teknik bkt piatu batch 0405.aku rasa happy sgt sebab dapat jumpa kawan2 lama.huhu

ok lah aku pon dah malas nak taip.so selamat tinggal 2009 dan selamat datang 2010.=)

Tiada ulasan: