Sabtu, 19 Disember 2009

aku sendirian

hari ni masuk 5 hari aku sorang2 kt rumah.rasa sunyi sangat beb.family akak aku pergi bercuti.yela dah nak naik skolah la katekan.so enjoy puas2.aku plak yg kne tinggal jaga rumah.tp xpe la.next week aku plak nak berjalan.pergi mana tu xtau lg.tp 26 dec aku pg kl sbb ade RTW9.yes tu yang aku tunggu.tau nie lg banyak band nmpak nye.so nk tau best ke x kne la pg.

berbalik kepada cerita asal.haha kalu dah sorang2 kat rumah paham2 jela kn.dah la xkeje.bangun tido msti nk petang la.bukan ape kn jimat xyah lunch.kn2.bukan xkeje sebenarnye,aku malas nk naik opis sebab aku kene siap kan pelan.kat rumah pon boleh buat.dah la terbanyak sangat pelan yang aku kene siap kan.isnin nak kene plot and dapat kan sign tuan haji.aku baru siap kan 7 pelan dari 25 pelan suma nya.mampos aku macam nie.makan minum pon satu hal.jangan cite la megi mesti kene ade.kalu xde aku mati.haha dan aku cuba untuk timbang berat.haa hasil nye untuk 5 hari aku turun 4kg.ambik ko penangan makanan xberkhasiat.haha

dengan sendirian aku kat rumah juga aku kembali active nak edit2 gambar.nie suma sebab rakan2 aku kat FB yg banyak bagi tunjuk ajar.macam2 skil aku dapat blaja dari diorang.terima kasih banyak2 untuk diorang.dan aku ape lagi mmg dok ngadap photoshop jela kn.buat pelan mmg xde dah.haha teruk2 ape la nk jadi dengan aku nie.keje xsiap nak ngadap bende lain lak.haish

oh ok lah dari aku terus membebel baik aku siap kn pelan yg xsiap2.bukan ape aku pon dah malas nk taip sebenar nye.haha ok bye2

Tiada ulasan: