Jumaat, 14 November 2008

jiwa aku jiwa kacau ep1

muahahahahahahaha..baru ku tahu..bkn aku saje yg jiwa kacau..nenek kesayangan kau juga begitu...ape puncanya aku ap0n xtau..ape2 p0n..ley jd geng la nenek..hahahaha

berbalik kpd cerita..jiwa aku jiwa kacau..yola mne xjiwa kacau time exam nie..nk stdy lg(tp aku stdy ker??huhuhu) dgn esemen raden yg mcm cii...adoyai ape kne la dgn raden nie..cukup la die bg keje kt padang tu..nie ade ke pat0t die s0k cari k0ntrakt0r n survey0r utk pembinaan bangunan lebih 50 tingkat...bunyi mcm snang..tp hakikat nye..bapak memeritkan..mne nk cr weaayyyy...

bangunan pertama yg dikunjungi..menara rebung(ala menara TM laa..) apa yg dapat hanya lah kehampaan..huhu nk maklumat t kne pg korea selatan..mcm mne nk pg t..meng0ng btl

bangunan kedua yang diterjah..menara maybank(sebelah puduraya) apa yg dapat same je..kehampaan..segala maklumat ade disimpan kt sebuah organisasi yg diberi nama DEEVUU..p0n kt k0rea selatan gak...

bangunan ketiga yg jadi mangsa..menara maxis(sebelah klcc t) alamak..xcukup 50 tingkat la plak..so xley laa..nnt raden bebel..hahaha

bangunan keempat ape ek??owh xde..sbb da buntu..jiwa p0n makin kacau..last2 berterus terang dgn raden yg bahawa xjmpe..ade p0n sume dr luar malaysia yg ku cintai...xpsl2 kne bebel jgk dgn raden..sakit je telinga mendengar..huhuhu

akhir nya..raden bg kel0nggaran..cr je mne2 survey0r yg buat ukur binaan..xkesah bape tingkat p0n..janji bangunan bertingkat..hahaha

dengan muke yg xtau malu..pergi la terjah mne2 survey0r yg disukai..hahaha xberadap langsung..patut kne buat apointment..huhu lantak laa..jnji siap

dan akhir nye..ape yg dicari telah dijumpai..yaho0..hepy giler mse t..tp jiwa tetap jiwa kacau laa..huhu..tanpa melengahkan masa...pergi cr macha.."weh macha..ko xde keje kn..ko buat lap0ran nie ey..kit0rg da pnt cr..pastu jgn lupa anta skli.."dgn terpaksa macha p0n amik..hahaha

pastu aku p0n pnt..aku mls nk taip lg..hahahaha k papai

Tiada ulasan: